To jest strona archiwalna – aktualna witryna internetowa znajduje się → tutaj

ul. Szkolna 9, 33-300 Nowy Sącz, 18 444 34 80, sp3_sekretariat@edu.nowysacz.pl, Biuletyn Informacji Publicznej

Na Przehybie można już zaobserwować bałwanki...

Kategoria:

13 października, po porannym uroczystym świętowaniu Dnia Nauczyciela w naszej szkole, dziewięcioro uczniów Kółka Przyrodniczego wyruszyło dziarskim krokiem na Przehybę. Po drodze studiowaliśmy tablice ścieżki dydaktycznej, mijaliśmy pomniki przyrody np. "Krzesło Kingi". Szybko zapadła noc i niespodziewanie zaczął sypać pierwszy śnieg - choć to jeszcze jesień. Na szczęście my byliśmy już w przytulnym schronisku, którego ciepło rozpalało nasze humory.

Następnego dnia, przecierając zaprószony śniegiem szlak, wybraliśmy się na spacer do kapliczki Nowosądeckich Partyzantów i Kurierów z okresu II wojny światowej. Gęsta mgła podkreśliła refleksyjny nastrój miejsca. Niestety, mgła towarzyszyła nam jeszcze przez parę godzin, przesłaniając wspaniałe widoki rozpościerające się z grzbietu Przehyby. Rekompensatą za to była zabawa przy zbieraniu rydzów w drodze powrotnej.

Pod wieczór wróciliśmy do Nowego Sącza trochę zmęczeni, ale bardzo zadowoleni - już planujemy następną wycieczkę...

Save
Cookies user prefences
We use cookies to ensure you to get the best experience on our website. If you decline the use of cookies, this website may not function as expected.
Accept all
Decline all
Read more
Analytics
Tools used to analyze the data to measure the effectiveness of a website and to understand how it works.
Google Analytics
Accept
Decline
Functional
Tools used to give you more features when navigating on the website, this can include social sharing.
Joomla!
Accept
Decline
BCMath lib not installed. RSA encryption unavailable